Logo & Huisstijl
Een professioneel logo geeft de waarden van uw bedrijf herkenbaar weer. Het bouwt een vertrouwensband op en zorgt ervoor dat consumenten zaken met je willen doen. Datgene waarmee consumenten je bedrijf en alles wat ermee te maken heeft herkennen, creëert verwachtingen en behoeftes die jij kan inlossen. Daarom is het van cruciaal belang dat uw logo de kenmerken van uw onderneming in de kijker zet.
Werkwijze
Gravista Design overloopt samen met u de belangrijkste eigenschappen van uw bedrijf en toetst af wat uw voorkeuren zijn met betrekking tot look en feel. Daarna gaat het eerste deel van de ontwerpfase in. Op basis van uw feedback werken wij de eerste concepten uit. In het uitzonderlijke geval dat we u niet mochten overtuigen met de eerste conceptvoorstellen, mag u beroep doen op onze tevredenheidsgarantie. Zonder morren leveren wij nieuwe ontwerpen aan tot we de juiste snaar raken.
Stappenplan om professionele merk uit te bouwen
Huisstijl strategie
Op basis van ons gesprek en uw voorkeuren en stijlvoorkeur werken we een huisstijl voor u uit.
Schetsen
Eerste schetsen worden gemaakt tijdens brainstormfase.
Grafisch ontwerp
De schetsen worden dan gedigitaliseerd op de computer.
Design Mockups
Er worden dan verschillende versies opgemaakt.
Finaal Resultaat
Uitwerking van logo en huisstijl
Huisstijl a.k.a. Brand Identity
Uw logo wordt als eerste ontworpen.
Het is dan ook een essentieel onderdeel van de volledige huisstijl (of brand identity) –
de rode draad die uw onderneming zal vormgeven.
We trekken dezelfde stijl door naar
uw website, visitekaartjes, brochures, briefpapier, enveloppen, reclamezuil,
autobelettering, advertentie, bedrijfskledij, bedrijfsfilm, (3D) animatiefilm et cetera.